Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.07.2020

17. 7. 2020 Autor: Vladimír Kučera

informace o nákupu ochranných ústenek v souvislosti s výskytem koronaviru

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: MR Invest Group s.r.o.
ZE DNE: 03.07.2020
NAŠE ZNAČKA (čj. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-61/OP/2020

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí 
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 14.07.2020

Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.07.2020

Vážený pane,

dne 03.07.2020 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 03.07.2020, kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„...týkajících se ochranných ústenek (roušek), které Královéhradecký kraj nakoupil v období od 1.3.2020 do 31.3.2020 v souvislosti s výskytem koronaviru, označovaného jako SARS CoV-2/, konkrétně o sdělení počtu uzavřených kupních či jiných obdobných smluv, v písemné či jiné podobě, a ke každé konkrétní smlouvě:

  • 1. specifikace dodavatele/prodávajícího
  • 2. přesné označení zboží (typ ústenky/roušky)
  • 3. celkové množství zakoupeného zboží
  • 4. cena za jednotku (jeden kus) bez DPH
  • 5. datum nabídky dodavatele nebo poptávky odběratele
  • 6. datum podpisu kupní či jiné smlouvy, popř. objednávky
  • 7. datum zaplacení kupní ceny a její celková výše.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-61/OP/2020, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu a to odbor kancelář hejtmana (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor kancelář hejtmana vytvořil na základě Vaší žádosti tabulku ve formátu *.xlsx, kterou přikládáme v příloze.

Informace Vám poskytujeme elektronicky a zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

 

Soubory ke stažení