Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.07.2020
informace o nákupu ochranných ústenek v souvislosti s výskytem koronaviru
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: MR Invest Group s.r.o.
ZE DNE: 03.07.2020
NAŠE ZNAČKA (čj. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-61/OP/2020
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 14.07.2020
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.07.2020
Vážený pane,
dne 03.07.2020 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 03.07.2020, kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„...týkajících se ochranných ústenek (roušek), které Královéhradecký kraj nakoupil v období od 1.3.2020 do 31.3.2020 v souvislosti s výskytem koronaviru, označovaného jako SARS CoV-2/, konkrétně o sdělení počtu uzavřených kupních či jiných obdobných smluv, v písemné či jiné podobě, a ke každé konkrétní smlouvě:
- 1. specifikace dodavatele/prodávajícího
- 2. přesné označení zboží (typ ústenky/roušky)
- 3. celkové množství zakoupeného zboží
- 4. cena za jednotku (jeden kus) bez DPH
- 5. datum nabídky dodavatele nebo poptávky odběratele
- 6. datum podpisu kupní či jiné smlouvy, popř. objednávky
- 7. datum zaplacení kupní ceny a její celková výše.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-61/OP/2020, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu a to odbor kancelář hejtmana (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor kancelář hejtmana vytvořil na základě Vaší žádosti tabulku ve formátu *.xlsx, kterou přikládáme v příloze.
Informace Vám poskytujeme elektronicky a zasíláme prostřednictvím datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- Přehled (xlsx, 12 kB, 17.7.2020)